Poznaj Evergreen Models, czyli pierwszą w Polsce agencję modeli dojrzałych

Evergreen Models to agencja modeli dojrzałych, która specjalizuje się w realizacji kampanii dla największych marek na rynku. Bożena wystąpiła w reklamie telewizyjnej Wedla, Izabella w Xenny, a Alicja i Wojciech w sesji dla Galerii Dominikańskiej z Wrocławia. Marlena promuje odzież sportową, a Wanda, Wojtek, Zuza i Andrzej produkty jednej z największych na świecie sieci handlowych. Modelki i modele po 60. roku życia są niezwykle fotogeniczni i pełni energii, dzięki czemu świetnie czują się przed obiektywem.

Modelki i modele po 60. roku życia – nisza na rynku

Tomasz Augustyn i Joanna Głowacka, założyciele Evergreen Models, postanowili dać szansę starszym modelom, gdyż większość agencji w Polsce zatrudnia osoby w wieku do 30 kilku lat. Często jednak zdarzają się sytuacje, gdy do realizacji konkretnej kampanii trzeba zaangażować osoby znacznie starsze. Z jednej strony rynek jest zamknięty na współpracę z osobami dojrzałymi, a z drugiej często brakuje nawet czterdziestolatków, którzy są poszukiwani do wybranych sesji. Współpracują z osobami po 35. roku życia, chętnie stawiają również na ludzi w wieku powyżej 60 lat.

modelka 60+

Wymagania dla modeli po 60. roku życia

W przeciwieństwie do młodszych modeli od starszych modeli nie oczekuje się żadnych konkretnych wymiarów. Poszukiwane są natomiast osoby szczupłe, proporcjonalne i o harmonijnej twarzy. Niewątpliwie w cenie są zdolności aktorskie: coraz częściej poszukuje się osób do odegrania krótkich scenek w reklamach. Kobiety bez względu na wiek powinny być atrakcyjne i fotogeniczne, zawsze w cenie jest smukła sylwetka. Jeżeli chodzi o mężczyzn, to poszukiwane są bardzo różne typy. Atutem podczas castingu mogą być nawet siwe włosy, które są często poszukiwane przez twórców reklam. Elegancja zawsze jest w modzie.

Pandemia zmieniła świat modelingu

Pandemia przemodelowała również świat modelingu. Wówczas castingi odbywały się przez Internet, co było szansą poszerzenia rekrutacji. Ale to także ogromne wyzwanie dla modeli. Muszą oni nauczyć się nagrywać wizytówki wideo i szybko wysyłać je do agencji. Decyzja o przydzieleniu konkretnego zlecenia zapada na podstawie nagranych filmików.

Bardzo często osoby starsze proszą o pomoc w ich przygotowaniu dzieci lub wnuki, ale modele współpracujący z Evergreen samodzielnie opanowali już tę umiejętność. Potrafią sami nagrać filmiki, w których prezentują swoje atuty organizatorom castingu, dobrze wiedzą, jak ustawić smartfon i włączyć nagrywanie. Są przy tym bardzo kreatywni: proponują własne ciekawe stylizacje, szalone fryzury, sięgają po różne rekwizyty. Evergreen Models przygotowuje wiele videowizytówek, by wpasować się w tematykę i styl konkretnego castingu.

Evergreen Models

Evergreen Models – rozwój i wsparcie modeli

Dla Joanny Głowackiej i Tomasza Augustyna bardzo ważny jest rozwój współpracujących z osób. Stawiają raczej na mniejszą, ale dobrze dobraną grupę, która może liczyć na atrakcyjne sesje i otrzymuje pełne wsparcie. Oprócz zleceń komercyjnych agencja Evergreen stara się realizować również edytoriale modowe i różnego rodzaju sesje kreatywne. Służą one celom promocyjnym, bardzo sprawdzają się podczas kampanii marketingowych, na przykład w mediach społecznościowych. Pozwalają na zabawę modą, wykorzystanie niebanalnych stylizacji i ukazanie pełni możliwości modeli. A także doskonalenie ich umiejętności. Dzięki zaangażowaniu w rozwój i wsparcie swoich modeli, Evergreen Models może pochwalić się bardzo zadowolonymi klientami, którzy chętnie powierzają agencji realizację swoich kampanii reklamowych.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *